20 Eylül 2016 Salı

Herkese Merhaba!

anime welcome gif ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba! *selamlar*
Sanırım burada ilk olarak kendimiz tanıtmalıyız, kendimden başlarsam ben Aegea, en azından takma adım bu ^-^
Benimle beraber olan diğer iki arkadaşın takma adları ise Aidea ve Asalia (sadece okuyormuş gibi yapabilirsiniz, ben öyle yapıyorum).

anime gif hug ile ilgili görsel sonucu

Eh, tanıştığımıza göre sanırım blogun ne(ler) hakkında olacağına geçebiliriz;
Aidea'nın, Asalia'nın, benim ve tabii ki sizin fikirlerinizden yola çıkarak bir şeyler yazmayı planlıyoruz. (Fikirlerinizi bekliyoruz :3) Bunun yanında benim aklımda olan ve taslaklarını hazırladığım birkaç fikir şunlar:
-dizi/anime tanıtımları
-kitap yorumları, ne okunmalı
-cosplay fikirleri (belki birkaç dikiş hilesi falan)
-haftada bir sevdiğimiz bir bilim insanı ile alakalı yazı olabilir
-okuduğunuz/muz ilginç makaleler, kısa hikayeler vs
-hoşumuza giden uygulamalar
-çizimde kullandığımız kalemler
-(özellikle yaoi ve yuri) manga önerileri (Aidea ve ben burada aynen şöyleyiz;

anime girls nose bleeding gif ile ilgili görsel sonucu)

-yabancı dil öğrenmedeki (en azından fransızca, ingilizce ve bir tutam self-educated japanese)
-denediğim değişik yemekler
-vegan olma yolumdaki maceralarım (en azından deniyorum *^*)

Benim yazarken aklıma gelenler bunlar oldu. Umarım bu işin altından güzel bir şekilde kalkabiliriz ve sizlere bir şeyler katabileceğimizi umuyoruz!

Zamanınızı ayırıp göz attığınız ve okuduğunuz için teşekkür ederim.=^-^=

anime goodbye gif ile ilgili görsel sonucu

dipnot: Yazım yanlışım varsa mazur görün, sözeli iyi olan Aidea.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder